havinaA

اموزش مطالب پزشکی

havinaA

اموزش مطالب پزشکی

اموزش مطالب پزشکی

  • ۰
  • ۰

۱-از چشم انداز و زاویه ها برای عکس گرفتن استفاده کنید

روش های بسیاری برای عکس گرفتن از یک شی وجود دارد و در نظر گرفتن زاویه یا دیدگاه مناسب، باعث می شود عکس های شما بی نظیر تر شود.

به جای اینکه همیشه عکس را از بالای یک شی بگیرید، چرا سعی نمی کنید سوژه خود را به جای اینکه از بالا ببینید و عکس بگیرید، از پایین از آن عکس بگیرید؟ یا اینکه در مورد نزدیکتر شدن یا دورتر شدن از شی یا چند قدم به یک طرف رفتن فکر کرده اید؟

 

 

اگر می خواهید شی بزرگی در عکس، قدرتمند و خفن به نظر برسد عکاسی از زاویه پایین گزینه بسیار خوبی است. این زاویه همچنین می تواند به شما امکان ثبت جزئیات بیشتر در پشت زمینه عکس را بدهد که برای ایجاد عمق عکس های منظره و عکس برداری از بازتاب های گودال ها مناسب است.

 

زمانی که خواستید انحراف پس زمینه یک عکس را از بین ببرید، می توانید از زوایه پایین نیز عکس برداری کنید. آسانسور اسکی در عکس بالا در واقع در وسط شهر قرار دارد، اما عکس برداری از آن، از زاویه پایین به ما این امکان را می داد که فقط آسمان را در پس زمینه بندازیم.

 

 

عکس برداری از یک نقطه که در راس قرار دارد، اثر کاملاً متفاوتی دارد و باعث می شود فرد، نسبت به محیط اطرافش کوچک به نظر برسد و هنگامی که از زاویه ای بسیار دور عکس می گیرید، زمین به پس زمینه عکس شما تبدیل می شود که برای عکس های خلاقانه مانند تصویر زیر بسیار مناسب است.

 

 

همچنین با استفاده از اینکه قد شما چقدر است، می توانید عکس های خلاقانه زیادی را بگیرید. به جای اینکه همیشه از جلو از خودتان عکاسی کنید، اغلب می توانید با عکس گرفتن از پشت، عکس های جالب تری را ایجاد کنید.

 

 

این کار خصوصاً در هنگام عکاسی از افراد، بسیار تاثیر گذار است. پنهان کردن چهره فرد از بیننده، هوای رمز و راز و تعلیق ایجاد می کند.

 

این کار می تواند بیننده را مورد توجه خود قرار دهد که چرا آن ها به دوربین نگاه نمی کنند. بنابراین ذهنشان درگیر این موضوع می شود. رمز و راز، یک راه عالی برای خلق یک داستان جالب در عکاسی شماست.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

 

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • مبینا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی